Wonder-wonderful day

Blev en kort skoldag för mig idag! Råkade försova mig till åtta, så där rök spanskalektionen. Paula även kallad P smsade och sa att hon hade också försovit sig, och även Malin.
Bra jobbat tjejer!
Kom till median och så stack min grupp iväg och filmade vår testpatrull, så charmigt ;)
Hann filma klart nästan allt, det är bara en pytteliten scen kvar!
Sen var det bara för mig att ta bussen hem, duscha och äta sen kom Linnea över :) så bestämde vi oss att åka till köpis. Tittade runt lite och fick en stickad tröja och en mössa med mig hem, ja jag är dålig på att spara pengar.

Till sist avslutade vi med en ikea-korv och köpte med oss ikeachips, chokladbollar och akokola! Det är ju nästan helg iallafall. Så åkte vi hem till Linnea och åt mat, kollade idol och hade allmänt roligt. Haha, saker som är för pinsamma att nämna!




Kommentarer
Postat av: m a l i n

haha sötis! :*

2009-10-02 @ 17:38:34
URL: http://malinolsson.webblogg.se/
Postat av: Pojken

Snälla ge mej tandkräämen!!!! Jag vill ha den nu, joppe behöver borsta tänderna han hamnade på soptippen o har tandflugor i hela käften.



Glöm inte att rädda joppe!

2009-12-14 @ 11:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0