Uppsala med Lizan

Igårnatt sov jag ju som sagt hos Lizziegirl, vi tog en långpromenad med hennes brorsas hund Roxie och hennes hund Nova, sen åkte vi och handlade glass som vi knappt åt av, vitlöksbaguetter och energidrycker med hennes mamma! Låg framför tvn resten av kvällen, busade lite ;)
Somnade fyra nån gång, då var jag inte särskilt pigg morgonen därpå.
Jag klev upp halv tolv för jag skulle till mormor och morfar, när vi satt vid frukosten ringde morfar och sa att vi skulle äta på ikea. Det tackar man ju inte nej till om man heter Josefine Sterley! mums
Vi åt och köpte en fåtölj åt morfar och åkte hem till dom, så städade jag ur en bokhylla. Eller ja, plocka ur böckerna, morfar dammsuga dom, jag dammtorka varje hylla och ställde tillbaka böckerna, det tog en jädrans lång tid kan jag tala om! Jag stannade där hela kvällen och åt och umgicks med dom, världens bästa morföräldrar!

Nu ska jag städa lite i mitt rum och göra mig iordning, för halv ett går mitt och Lizas tåg mot Uppsala!
Tudelooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0