Tisdag den 13/10

Mina klasskompisar antydde det precis som jag tyckte själv. Jag har vart helt dampig den här veckan, och då menar jag inte på ett "bra" sätt.. Känns inte som att jag bryr mig så mycket längre, inte vad jag äter, tränar och pluggar. Vad är det med mig?! Nu jävlar blir det skärpning! Förlåt till er också brudar.
Historiaseminariumet gick skit det med. Det enda jag sa var att min morfars pappa var fabrikchef på Pix (?) och hur vi bytte efternamn. Wei, coolt. Inte en enda bra kommentar fick jag in, inte var min gammelmormors systersons kusinbarns syssling hade emigrerat till eller var min pappas mormor jobbade som. Okej, det där med gammelmormor var lite väl, men ändå. Hade varit snäppet gladare om jag hade kunnat det.

Nu kör jag med en "Instängda i Skolan"-citat: Men så kan det vaaa.
Efter skolan blev det redigering, och vi är almost done. Skönt.

Sen blev det äntligen hemfärd och då välkomnande badet mig med öppna armar (eller kar..)
Nu pumpar jag M.Uggla och målar naglarna. Snart blir det wook och Martin kommer och sover över. puss på det
Våran kväll kommer bestå av chips(där var det med det nyttiga..) och Full Frys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0