Svar på frågorna

Postat av: Wictor

saknar du erik sääf?

Svar: Haha, du är ju allt rolig du. (erik sääf är en kille jag var tillsammans med i sexan) hahahaha

Postat av: mia

favorit mat och låt?;)

Svar: Oj, det måste vara kinamat och max hihi. Låt vet jag faktiskt inte, det ändrar sig med tiden! Men just nu är det nog Hungry eyes - Smokie.


Postat av: -

Är du en annan person i verkligheten, eller bygger hela bloggen på ditt riktiga liv?

Menar du allt du skriver på bloggen? Är allting 100% sant?

Svar: Haha, varför skulle jag spela på bloggen egentligen? Vad vinner jag på det egentligen? Mer läsare? Sure bacon. Ja, det är klart jag gör.

Postat av: Melinda

Tack så mycket!!:D detsamma!:) Kan väl lika gärna ställa en fråga ;) Hmm.. hur lång är du? hah, kom inte på ngt bättre;)

Svar: Jag är 170 cm lång tyvärr, jag vill vara kortare.

Postat av: linnea

skulle du klara ett år utan mobil? ;)
den du joos! :D haha <3

Svar: Haha, nej det skulle jag nog inte om jag ska vara ärlig (a)

Postat av: beundrare

älskar du martin av hela ditt hjärta? skulle du kunns gifta dig med honom?

Svar: Ja, det gör jag. Haha, ja det skulle jag nog kunna göra, men man vet aldrig vad som händer!

Postat av: Bella

Hur mår du?

Svar: Jag mår bra, tack. 

Postat av: stina dahle

ÄLSKAR DU STINA DAHLEEEE?

Svar: Klart ;)

Postat av: m a l i n

varför är jag så jävla dålig på matte?!
och varför är du så sööööööööööööööööt? och varför gillar du inte vänner? :D alltså paulas, johannas och min favoritserie ^^

Svar: Du är inte alls dålig på matte och det är du som är söt :) haha, jo jag gillar vänner men jag kan inte varenda lilla citat som er skitungar hihi.

Postat av: Lisa

Har du mumindalen på dataspel?

Svar: Haha, nej actually not! Kejsarens nya stil är mer min grej.

Postat av: johanna

är du söt??
eller tssssssssss det var ju en lite självklar fråga hihihihi

Svar: Haha, nja. Jag är nog mer "söt" än "snygg" iallafall om jag ska vara ärlig :'D


Kommentarer
Postat av: m a l i n

matte = piss

2009-10-09 @ 17:27:43
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0