Saturdaynight fever

Lördagen börjar bra! Imorse kom baby hit och bada med mig och lämnade grejer, sen åkte han till Dennis match.
Jag började städa lite smått, gick iväg till Linnea en snabbis och lånade ett linne och pratade. Mysunge :)

Snart kommer mor min hem med hårfärg/toning, då blir det brunt för hela slanten. Herregud, jag kommer sakna mitt blonda men det ser så ofräscht ut så jag känner mig nästan tvungen.. och jag måste medge att jag saknar det bruna håret.

Ikväll kommer tjejerna hit och äter, sen blir det väl lite äventyr på annat håll!
Saknat er.

 vs


Kommentarer
Postat av: linnea

vill se håret! :D <3

2009-10-11 @ 23:00:39
URL: http://linneaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0