Måndagar måste vara det värsta som finns

Ingen bra dag för mig idag. Sur, irriterad, inte peppad för historiaprov och definitivt inte förberedd på det. Provet skulle enligt vår lärare vara G-frågor. I helvete heller säger jag. Det gick åt skogen för mig iallafall, det känns som att jag bara skrev ner massa skit.....
Självklart ska vi ha seminarium som är på VG-MVG nivå. Det känns inte ett dugg bra, inte alls.
Efter skolan var jag med Linnea ett tag, vi lagade mat och bakade! Alltid trevligt ;)
Men nu ska jag fokusera med ögonen på boken ett tag innan det blir 2½men på televisionen!
Allt är bajs, tur att jag underbara människor i min omgivning.

 såhär blev håret iallafall



Kommentarer
Postat av: m a l i n

och tur att du är så jäkla söööööt :*

2009-10-12 @ 21:35:55
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0