I'd do anything

Långa skoldagar tar kål på en.
Tittade på allas barn/ungdomsprogram idag på median iallafall, stora plus för dom!
Jag orkade ta mig till körkortsteorin också, och vi fick göra körkortstest lite på skoj sådär. Faktiskt fick jag godkänt, *nöjd min* med lite hjälp från Alexandra ;)

Klockan sex var det dags för utvecklingssamtal med Kerstin, och jag har nog underskattat henne en del. Hela samtalet tog 45 minuter, och jag fick reda på lite good news! Jag klagade på en viss lärare också, och tur var det. Annars hade jag aldrig fått reda på det bra nyheterna.


Kommentarer
Postat av: linda

what good news!?

ska mia sluta..? :D

2009-10-16 @ 18:06:05
URL: http://fettstarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0