HÖSTLOV!HÖSTLOV!HÖSTLOV!

Nu är det andra dagen jag är hemma från skolan. Allt började i onsdags med hals- och magont. Usch.
När jag kom hem blev allt värre.. Vaknade upp på morgonen och hostade en såndär slemmig äcklig hosta och hade 38.7 graders feber. Kul jul!
Nu är jag hos mami och mår lite bättre. Febern är nästan borta men hostan är kvar och har en "fin" och jobbig hes röst på det ;) det är inte roligt att prata i telefon nu. Kunde man få en bättre start på ett höstlov?


Snart kommer Liza och Paulina hit för jag och Lizan ska byta tillbaka mobilerna. Buhu....
Lyssnar in helgen med Michael Jackson, wihoooo

Nu jävlar lär jag ta tag i min design, min gammelmorfars grav är nog roligare att titta på!

Idol är det ju ikväll också och kvällens tema är rock, det blir nog värt att titta på :)


Kommentarer
Postat av: johanna

KRYA PÅ DIG! stackars alla som sjuka nu ju, nu får ni ta och bli bättre! puss!

2009-10-24 @ 11:24:57
URL: http://johannaluggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0