Hejdå söndagsångest!

Idag är det söndag. Jag är inte deppig, för imorgon börjar lovet på riktigt!


Jag har mått både bättre och sämre under helgen. Hostan och hesheten är mycket bättre, istället blev jag snorig. Jag känner en oerhörd tacksamhet.
 Till råga på allt svimmade jag mitt inne på h&m igår. Inne i huvudet snurrade allt och jag såg vita fläckar framför mig, kände att jag satte mig rätt ner på golvet och Martin försökte dra upp mig. Sen vaknade jag, liggandes på golvet med benen upplyfta av Martin. Lite läskig känsla, kändes som att jag hade sovit och vaknade upp och mådde bra! Det blev mest pinsamt sen, en tant som jobbade där kom med vatten och en annan tant hjälpte mig upp och sa att jag hade fått ett blodtrycksfall (?) Alla glodde och jag var helt svettig i pannan och likblek i ansiktet. pinsamt pinsamt pinsamt och återigen pinsamt.
Det blev sleepover i Hedesunda iallafall, mysigt! v

Nu snart kommer Liza hit, då ska vi till grossen och köpa massa gott med Ludvig!


Kommentarer
Postat av: m a l i n

shit va läskigt! :o

2009-10-27 @ 11:11:05
URL: http://malinolsson.webblogg.se/
Postat av: josefine

det kan man säga ja..

2009-10-27 @ 22:41:09
URL: http://jsterley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0