HAPPY HALLOWEEN

Jag och Linnea hade fredagsmys igår. Som sagt badade vi jacuzzi, käkade chips, naturgodis och godis. Så blev det ju Idol såklart, och det var synd att Erika åkte ut..  Sen tittade vi på Bedtime Stories med familjen, riktigt mysig film! Så kollade vi på 10 orsaker att hata dig innan vi somnade,  eller ja försökte sova. Jag somnade runt halv sex, hade en sån rethosta. Upp tio imorse för att Linnea skulle till Uppsala, käkade frukost och sånt sen kom Annika och hämtade henne. Tack för kvällen stumpan!! v


Nu har jag duschat, ätit och allt såntdär man behöver för att fräschas upp!
Det blir ju som sagt maskerad ikväll hos Sofia och jag ska vara pirat. Även lilla P!

 

 

nu är jag ful ända ut till fingertopparna!

nu är det bara ögonlapp som fattas!

Kommentarer
Postat av: m a l i n

om du var ful, vad var jag då?!?!?!?!?! :o

2009-11-02 @ 18:41:24
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0