FÖR DET ÄR FREDAGSMYS!

Usch, skolan ligger inte etta på min hisslista. Har den nånsin gjort det? Svar nej.
Den här veckan har minsann inte vart rolig. Hade matteprov idag om polynomer, andragradsekvationer och andra saker jag får huvudvärk av bara av att höra dom!
Det gick skit rätt ut sagt. Herregud, jag var inte den enda som tyckte det iallafall. I en samklass hade 23 av 24 fått rester. Undra om vi kommer vara så mycket bättre..

Efter skolan gick jag hem till min bror och hans nya etta, den var faktiskt finare än jag hade väntat mig. Tittade på de tre nyaste avsnitten på Two And A Half Men i väntan på Elin (y) sen blev det hemfärd till mamsen. Efter ett tag kom Liza och Paulina hit, jag och Liza bytte mobil osv så nu har jag en samsung touch (!) i obestämd tid.
Det går ju lite segt nu i början haha, men snart kommer det inte ta 2 minuter att skriva sms ;)

Nu har jag nyss ätit tacos och ska börja plocka i mitt rum,
sedan blir det att cykla till Ica och möta Ludvig!
Det blir fredagsmys med idol :D wei


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0