Onsdag 4/11

Igår i skolan redovisade min grupp om Giovanni Bocaccio, jag fick spela honom och läsa upp fakta om honom. Jag hatar redovisningar. Tanken att alla står och glor på en, förmodligen flinar och viskar. Det gör mig nervös = tomatröd i ansiktet, darrig röst, stammar och läser fel och för fort. Det känns som att jag är den enda 17åringen som blir så nervös.
Efter skolan blev det stan med Johanna, Lisa och Malin. Letade ut och köpte presenter. Sen åkte jag hem, var så vidrigt trött så jag låg i fåtöljen hela kvällen och kollade på tv. Sen när jag väl skulle sova gick det inte, grubblade och grubblade fram till halv sex. Sen när klockan ringde på halv sju kunde jag inte få upp ögonen och huvudet dunkade. Så det var ingen bra idé att gå till skolan idag, tur att nästan alla tvåor skulle vara på högskolan för att lyssna på föreläsningar och teatrar. Missade ingenting direkt.

Nu sitter jag och skriver på min engelska uppsats och kollar på animerade nalle puh med Cassandra som smuttar på sin välling. Animerade nalle puh? Herregud, och så är det en liten tjej och en hund med + att de har lagt till nånting så att Tiger och Nalle Puh är "superdeckare" tillsammans med den där tjejen. Skamligt, snacka om att förstöra barnprogram.

 

Och en sak till, jag har funderat och nu har jag tagit ett beslut. Jag ska klippa av mitt hår. Jag kommer förmodligen ångra mig och gråta efteråt, men jag känner att det måste göras.
Jag har tänkt att det ska bli till nyckelbenen, då blir det 1 dec iallafall!

Kommentarer
Postat av: m a l i n

Jag HATAR också redovisningar!!!

Och om det är nån som blir röd så är det fanimej JAG!!! Ögonen håller ju på ploppar ut för allt blod i ansiktet samlas och tränger ut dom! Så snälla Sterran, du kommer ALLTID att ha mej vid din sida att vara nervös! Men det syns ju inte ens på dej! Nu blev det lite känslosamt här, haha ;)

2009-11-04 @ 21:47:53
URL: http://malinolsson.webblogg.se/
Postat av: johanna

åhhhh, jag ser fram emot ditt hår! älskar att alla klipper sig och fixar nu, så kul ju:) och du kommer ju bli asssnygg. så det så!

2009-11-06 @ 23:52:05
URL: http://johannaluggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0