Onsdag 18/11

Var så himla trött imorse, gud vad jag hatar tidiga mornar när man är tvingad att gå upp.
Det var himlans onödigt att gå på livskunskapen (som vanligt..) vi fick boktips av bibliotekarien, snark. Sen hade Masoud en nästan obegriplig genomgång på matten, ännu mer snark.
Efter lunchen tog klassen sig till Fjärran för att simma på idrotten! Jag och Lisa gjorde vår livräddning från förra året också. MVG, så grymt skönt.
Hade beslutsångest sen för om jag skulle träna eller inte, för jag var så himla slut i kroppen. Min kropp tål inte det minsta stress! .. I sista sekunden bestämde jag mig för att åka till Mehede, eller ja Isabell hjälpte mig lite ;)

Jag är fortfarande helt slut i hela kroppen, och huvudet värker.
Men nu ni, nu blir det friterad kyckling med ris! Mums med en kock i hemmet.

 tröttaste tjejen i världen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Är helt död efter simningen! Men high five på oss liksom!

2009-11-18 @ 20:29:19
Postat av: andrea

du?

jag måste fråga, var på öppethus på borgis sam/media, är det e du går för jag såg en film på dig och några kompisar, trivs du?:D

nu tycker du säkert att jag är tokig i skallen, men jag har ångest nu!:D

2009-11-19 @ 19:44:25
Postat av: linda

snygaste bruden i stan! ;D

2009-11-20 @ 23:05:05
URL: http://fettstarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0