Ockelbo tour

Gud vad stressigt det blev att blogga imorse! Precis när man hade tid att skriva kommer några in och säger: vi ska kolla på tv-sändningen!!!!! För att summera lite hur jag såg ut i tv: sad-boredface. Såg ut som att jag skulle somna och börja grina vilken minut som helst.
Så fick vi tillbaka mediakommunikationsprovet. 19.5 och 20 var VG. Mia satte G+ och hennes poppis-status höjdes inte för mig precis. Surt surt surt surt.
Vi slutade elva för dagen iallafall och då åkte jag, Paula och Johanna med Lisa och Malin till Ockelbo och lagade våfflor och tittade på vänner. Eftermiddagen kunde nog inte bli bättre :)

Åkte hem till mamma en snabbis och hämtade lite kläder, så hem till Mehede. Nu har jag äntligen skickat iväg min engelskauppsats. Jag är lättad!

En dålig grej imorn är att vi ska simma på idrotten. Simma har jag verkligen inte något emot, men att visa sig i bikini.. Mina höfter och mage är mina två av tre största komplex. No no, inga mer negativa grejer :D
Det är ju snart helg! Åtminstone 3 dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: mia

kan berätta nån annan gång, inte här<3

2009-11-17 @ 22:16:52
URL: http://miaelinaberg.blogg.se/
Postat av: m a l i n

för det första så var ni hur söta som helst på tv! jag kan ju säga att jag hade INTE kunnat göra det bättre..!



för det andra så var det väldigt trevlitg att ni kom hem till mig igår :)



och för det trejde så finns det inte ett enda fel på din kropp!!! jag är faktiskt avundsjuk på den, PÅ RIKTIGT.

2009-11-18 @ 17:53:15
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0