Måndag 23/11

Råka skriva lite fel datum igår, får skylla på söndagsdepressionen och tröttheten!

Imorse ändrades morgonrutinerna till skola igen, som alla måndagar. Tråkigt, men that's life. Jag låg vaken till halv två inatt och tittade på Vänner, jag måste vara tokig. Tur att vi hade sovmorgon idag..
Första lektionen var engelska, och då var det seminarium som sagt. Jag pratade faktiskt mycket, men Robert seems to hate me ändå. Aj aj aj.. Jag ger cred till mig själv för att jag försökte iallafall!
Efter spanskan orkade inte min kropp nå mer, kallsvettades och det gjorde ont i kroppen. Åkte hem och la mig i soffan och kollade klart på första säsongen av V och mumsade blåbärspaj. Det har nog min dag mest bestått av.
Nu har jag blivit ganska förkyld och lite feber. Haha vad konstigt det lät. Men det är inget allvarligt precis, jag ska inte missa en skoldag har jag bestämt mig för.

Nu sitter jag och dricker te och äter hasselnötskärnor, en perfekt middag för er som inte är hungriga på ugnstekt falukorv ;) Om en halvtimme börjar en timmes 2½men, så då drar jag mig mot sängen! Wiho


HAHA bjuder på denna! men nu början jag känna en längtan till julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0