Jag är så glad just nu

Skolan gick bra idag. Hade två prov idag, mediakommunikation och historia. Första gick actually pretty well och det andra "ok", att fördjupa mig i frågor är inte min grej.
Sen gjorde min core unit klart våran sonett av Shakespeare, så fick vi sluta en timme tidigare. GOOD
Vandrade hem till min bror och elin, det blev 2½men tittande innan vi åkte ut till köpis en snabbis och vidare till morföräldrarna. Där fick vi god mat och gott sällskap ;)
Sen var min bror så snäll så han skjutsade mig ända till Mehede för att hämta kläder och dyligt!

Nu är jag nybadad och rummet nystädat, och inga läxor! Eller, jag ska göra 2 rester i matte imorn. Det får gå som det går känner jag nu. Jag är väldigt väldigt väldigt trött.



så himla fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0