IT'S FRIDAY

Postat av: andrea
du?
jag måste fråga, var på öppethus på borgis sam/media, är det e du går för jag såg en film på dig och några kompisar, trivs du?:D
nu tycker du säkert att jag är tokig i skallen, men jag har ångest nu!:D

svar: haha, ja jag går på sam-media! jag trivs skitbra, bra lärare och median gör det roligare på något vis! inte bara "vanliga" ämnen som matte, svenska.. den filmen vi gjorde där gjorde vi under projektveckan, sista 5 veckorna i 1an (tror att det är 5 veckor) det var hur kul som helst! hade bara språk, idrott och samhäll tror jag att det var då under den tiden. kul att du frågar, jag tycker att du lätt ska söka om du funderade det :D

Kul att svara på frågor!
Well, nu är det äntligen fredag :D och nu är jag hos mamsen i gävlestad.

 pumbaa

 tiger

Kommentarer
Postat av: linda

ÅÅÅH lyckost dig! Jag har också länge viljat skaffa katt! AVIS till 10000

2009-11-20 @ 23:05:52
URL: http://fettstarkt.blogg.se/
Postat av: andrea

toppen, jo det lutar ditåt nu!

vill verkligen!

haha, tack för att du tog dig tid att svara:D

2009-11-21 @ 00:35:33
URL: http://andreamaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0