Ingen bra början på en fredag!

Ringde hälsocentralen imorse, och de sa att jag skulle kontakta en sjukgymnast. Så jag kollade upp numret till Brynäs Carema Sjukgymnastik.. "Hej och välkommen till blablabla.. Vår sluss öppnar klockan 11:00 och om du pratar in i telefonsvararen kan vi inte ringa upp dig. Var vänlig ring kl 11:00."
Jippi. Nu ska jag alltså vänta i 1½ timme på att få prata med en sjukgymnast. Ingen idé att gå till skolan tycker jag, det var rent ut sagt omöjligt att få en god natts sömn inatt. Spikmattan var bara en pina, jag grät om jag ska vara ärlig, så ont gjorde det. Jag vet vad ni tänker nu - MES med stort m. Yes, maybe I am! Men ni skulle inte vilja byta nacke med mig just nu, taha.
Nu ska jag värma värmekudden i mikron i minst 10 minuter, det får bli som en stödkrage just nu!

För att underhålla mig ska jag lägga ut gamla bilder på Facebook, hoppas inte dom som blir med kommer döda mig.


Idag får jag träffa denna dam iallafall v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0