Höst + regn = höst-depp-sjuk?

Kan det bero på vädret att jag är småsjuk? Då är det nog så att jag är lättpåverkad av vädret, hur konstigt låter inte det egentligen? Att vädret bestämmer hur man mår? Jag vet inte om jag skulle må så mycket bättre fysiskt om solen sken just nu.
Ingen feber, men ändå svettas jag för minsta lilla men fryser lika lätt. Snorig. Huvudet är som en medicinboll.
Gick hem efter min första lektion idag, tur att jag inte missar mycket. Skridskor och spanskateater, då är jag hellre hemma faktiskt.
Nu har jag tagit en ipren, spotify pumpar musik och nu ska jag storstäda så jag har det gjort så jag kan ta det riktigt lugnt sen..

Jag hoppas att dagen slutar bättre!

 Nej tack.....

Kommentarer
Postat av: Lisa

Varför... är det ett stort kryss över mig?

2009-11-26 @ 11:38:51
URL: http://lolisosas.blogg.se/
Postat av: m a l i n

haha lisa x)

2009-11-26 @ 19:33:38
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0