Home from school

Jag bestämde mig igårkväll att stanna hemma från skolan. Jag tänkte att det skulle bli samma som igår och i måndags, åka hem efter några lektioner. Bättre att jag får vila istället! Det lät väl helt okej? Vaknade först vid nio, sen somnade jag om till elva då jag vakna av solsken! Huvud- och nackvärken går som en bergodalbana. Men nu har jag tagit en ipren och ätit, så nu känns det bättre.
Om en timme ska jag hem till mormor och morfar, städa lite och tjäna pengar. Stannar där hela dagen och sen ikväll kommer mami och jimpan. Alla vi ska äta middag och hela köret! Trevligt med släktumgänge ;)

Gud vad veckan har gått fort, imorgon är det redan fredag! Wiho. Då ska jag hem till Mehede, då följer Linnea med igen v längesen jag träffade henne..


 you and me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0