Hejdå sköna lov!

Nu var det dags för skola igen. Det var verkligen jobbigt att försöka sova inatt kan jag tala om!
Vid två gick det till sist iallafall, sen upp halv sju imorse. Jag var inte glad.
Med mycket om och men tog jag mig igenom skoldagen och inte helt passiv på lektionerna heller. Efter skolan åkte jag och solade, det kändes underbart efter en skoldag. Sen blev det en 80 minuters bussresa hem, jippi. Duschade och åt, och nu har jag suttit här och skrivit på min engelskauppsats och skrivit ner fakta om Giovanni Boccacio, fråga mig inte vem han är för det vet jag inte riktigt själv!

Nu ska jag måla naglarna och bara ta det lugnt, 2½men är ju trots allt på tv ikväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0