Bye bye kissemissar

Jag kämpade mig upp till skolan! Tog en ipren och bet ihop. Höll mig kvar hela dagen, woho.
Dagens roliga och lite pinsamma var att min engelskalärare Robert var väldigt nära på att se det NÅGON hade skrivit på framsidan av mitt block: Josefine v Robert. Den personen ska dö ;)
Efter skolan åkte jag hem (otippat?) och la mig på soffan tittandes på vänner för tredje gången. När ska jag bli riktigt frisk? Jag är en liten snorunge. Jag är den där Dr. Coldfeldt på iprenreklamen!

Dagens sämsta.. Usch, jag blev jättebesviken. Jag smsade pappa och berättade att Linnea följer med till Mehede på fredag, och då berättade han att han hade lämnat tillbaka katterna :( Åh, dom som var så mysiga! men de hade inte tålamod nog när de inte gick i kattlådan. Men han sa en bra sak också, att vi ska få en liten kattunge om några veckor. Det fick mig att längta!

Ikväll har jag haft ett grymt sockersug. Det brukar bli som värst i tjejveckan, alla förstår nog vad jag menar med det. Så ikväll tog jag intiativet och bakade en blåbärspaj och delade med mig till familjen, hihi.


 bjuder på en gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0