you and me together, through the days and nights

så var det ju måndag, men nu är det bara slappa dagar fram till sommarlov! har bara spanska, idrott och bild som en riktig lektion, resten har vi projekt på. jag, malin, lisa och maria har kommit på värsta grejen, men jag kan inte avslöja något än haha. jag kan säga en sak iallafall, jag ska spela "bimbo" haha
och vilken jävla värmebölja det har vart idag, höll på att dö sista minuterna. åkte hem runt halv två,
gick direkt upp till fönstret och la mig och stekte på i två timmar. hur skönt som helst, jag hoppas värmen håller i sig!
nu ska jag, jimpan och marlene åka och hämta mat, självklart blir det sån mat när mamma inte är hemma ;) haha
sen blir det träning, skönt!

 malin hade roligt på spanskan

Kommentarer
Postat av: Bettan

Du är skapad för att vara bimbo! ;)

2009-05-25 @ 21:11:52
URL: http://lolisosas.blogg.se/
Postat av: malin

yea haha ;D

2009-05-26 @ 20:06:34
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0