wish I could be, part of your world..

den här morgonen var jobbig, gick upp redan halv sju! skulle ta tjugo i åtta bussen till skolan,
men självklart missade jag den. men som tur var kunde paula hämta kameragrejerna
så åkte vi till kommunhuset och mötte upp lissbetth och malin.
vi intervjuade två kommunkvinnor angående ombyggnaden av stortorget, gush så intressant.
marie edling och my krutrök (!) wtf.. lite roligare var det på redigeringen när man fick se
alltihopa,  med bob the builder (byggare bob) som en av låtarna i dokumentären ;)
ingen matte, sen svenska med utvärdering av kursen, väldigt nödvändigt kände jag.
åkte ner på stan och mötte ludvig :) gick runt lite, och jag köpte en slags tunika,
eller vad jag ska kalla det. åkte hem efter ett tag, städat mitt bombnedslag till rum,
och latat mig framför tv:n stora delar av kvällen med hela la familia, skönt det också.

imorgon mina damer och herrar är det ju nationella i matte också, applåder och jubel! fail 
men sen ser jag fram emot tennis och fotbollsträning :)

men nu kära vänner, I should try to get some sleep.
 fräsig bild från cruisingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0