Söndagsparty

cruisingen sög rätt ut sagt, men trevligt folk träffade man iallafall :)
sista halvtimmen spenderades med folket och lyssna på trubaduren.
det var ju inte precis det skönaste vädret ute precis, skakade som en gris.
Martin kom också när hans kompisar åkte hem, och vi åkte med första bästa buss hem till mig.
somnade direkt när vi kom hem typ, haha.

vaknade rätt tidigt imorse av snarkningar från personen brevid mig, gulligt ;)
gick upp och åt frukost, tittade på tv osv. när det var lunchdags cyklade vi till
ica och köpte nudlar, mums. i brist på annat cyklade vi också till kiosken lite senare
och hyrde filmer, the hottie and the nottie och don't mess with the zohan och köpte popcorn.
zohan hade jag redan sett, men den var klockren! paris hilton filmen var inge vidare,
lite småtöntig sådär. vid sex kom mormor och morfar på besök, käkade grillat
och spelade 500. och jag vann överlägset, sug på den!
och vid åtta var det det vanliga som väntade, följa Martin till bussen..
sen blev det att ligga med värmekudde, insmörjd bröstkorg, lite innan axeln och ner på armen
i soffan framför wipeout och söndagsparty. fysatan, vad ont det gör, det liksom
hugger i bröstkorgen och strålar upp i axeln och ner i armen.
aja, nog om det, nu lär jag nog ta och sova, det är ju faktiskt skola imorgon. självklart med svenskaprov, sug!




först måste jag ju bara berätta, jag träffade min drömhund på cruisingen!
ni som känner mig rätt, så vet ni att jag ÄLSKAR stora hundar.
den här sötnosen var större än vad han ser ut att vara på bilden,
PUSS PÅ DEN HÄR BAMSINGEN SÄGER JAG BARA!
och ja, ni får ursäkta mig för bilden, it was a happy moment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0