söndagen den 17 maj.

det var verkligen en lyckad kväll igår! förutom att eurovision gick åt helvete för vårt lands del  var jag glad ändå :)
jag och ludvig fettade med chips, dip och popcorn. jag tyckte iallafall att norge var värdiga vinnare.
älska låten alltså! alexander rybak - fairytale, för er retards.
kom hem till brynäs vid ett och somnade bums. och nu måste jag blivit knäpp på något sätt, kändes som att jag sov till tolv idag minst, men när jag kollade på klockan så var den bara halv tio. självklart är det ju bättre att jag inte sover bort halva dagarna och hinner göra mer, men jag förstår bara inte riktigt varför det blir så :') "oj, vilka djupa problem jag har."
åkte ner på stan med liza och paulina ett tag, sen blev det hemfärd till liza. käkade massa mackor och så bestämde vi,
eller rättare sagt liza att vi skulle ta moppen ända ut till mehedeby till mitt nya hus, konstig tjej.
en hel timme tog det för oss att ta oss dit, pappa och dom blev lite förvånade när vi kom. det blev ett snabbt besök och sedan for vi hem igen. hennes bror johan var så snäll och skjutsade oss till lilla bangkok för att köpa mat, det blev klassikern friterad kyckling med ris. alltid lika mums. kikade på wipeout sen tog jag bussen hemåt, har precis kollat klart på filip och fredriks söndagsparty och nu ska jag nog dra mig till sängen.
tröttare tjej än mig går det inte att hitta just nu, fyi (for your information)
sussa sött . retards

Jag älskar min M.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0