sommarrush!

kort skoldag igen idag, var där halv nio och hämtade kameragrejer. letade efter våran gympalärare magnus i över en timme, men vi hittade inte honom någonstans.. vi skulle få tillåtelse om att få filma på gympan, men men. men det blev att filma i gympasalen iallafall, lyckat blev det ;) hahaha. sen åkte jag hem och åt, nu ska jag packa klart kläderna till pappa. sen blir det att dra iväg till valbo och stå på köpis med en rädda-barnen bössa! man tjänar ju pengar och det går ju till gott ändamål så varför inte :) det blev ändrade planer ikväll, och carrå kunde inte komma.. tråkigt, men så kan det vara. får se om jag kan komma in till gävle och gå på klassfesten iallafall, kul att sitta hemma och uggla då. menmen, nu lär jag packa min feta väska. 

sug och svälj trevlig helg!             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0