nationella nationella nationella

det har den här skolveckan bestått av, nationella prov.
och den jäveln som bestämde att man skulle ha nationella i SPRÅK har inte många hjärnceller.
efter skolan igår träffade jag agnes på stan, gick runt lite sen blev det daimtårta på nya waynes :)
pratade och uppdaterade varandra lite, hihi. åkte hem och åt mat, sen kom mamma och jimpan
och hämtade mig. tennisen gick bra iallafall, och fotbollsträningen var jättekul! fast nå fantastiskt gick det ju inte,
men det gäller ju att träna mer helt enkelt. tränaren sa att han såg att jag hade viljan,
så det var ju något posivit, så jag får fortsätta träna :) och jag hatar mina stortår just nu,
den ena lossna ju efter blånageln så det ömmar ju litegrann, och nu har den andra börjat göra ännu mer ont
och varar, kul? svar nej.

idag gick skoldagen rätt snabbt och vi slutade elva, hade bara två nationella i engelska sen fick vi sluta.
gick och åt skolans fish n' chips, ingen höjdare enligt mig.. efteråt gick jag och brudarna ner på
stan och fikade bärpaj, mums men dumma mig. sen blev det stan några timmar,
så till sist var det bara jag och johanna kvar, och vi blev bra sugna på att sola!
så det blev så ;) provade deras nya solarium, och den var ju inte så mycket bättre än de andra..
ingen vidare skillnad heller, 40 spänn åt skogen för 16 minuter.
hemgång för båda oss efteråt, och ikväll är det träning igen :D och innan dess ska jag försöka
få tag på brittlouise och fråga om hon kunde slinga mitt hår :)
ska försöka bli klar med min svenska analys, som jag inte alls är klar med..


 Cassandra, bara 6 månader! ahw

Kommentarer
Postat av: malin

aah charmtroll!

2009-05-07 @ 21:52:54
URL: http://malinolsson.webblogg.se/
Postat av: linnea

sötis !

2009-05-07 @ 22:16:08
URL: http://linneaaag.blogg.se/
Postat av: vhallstrom

vad för svenska analys? ;O

2009-05-08 @ 14:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0