mini-weekend i Häsunda

middagen var rätt trevlig med god mat och sånt. tittade på bilder från daniels australienresa,
asså fyfan vad man blev sugen på att åka utomlands!
och så smakade jag punchglass, ett av de vidrigaste sakerna jag har smakat i mitt liv..
sen fick jimpan skjutsa mig och Martin till bussen, så åkte vi in till stan.
köpte chokladkaniner på hemmakväll, sen med bussen ut till häs :)
la oss framför tvn och gotta med isabell, alltid trevligt.

gick och la oss efter ett tag, och jag vaknade för typ första gången före Martin.
gick upp och åt frukost, sen tittade vi på superheromovie, så jävla ful!
sen utmanade vi henri och isabell på kubb, först var det tjejerna vs killarna,
gävlebor vs häsundabor och till sist par vs par. jag vann en gång iallfall
och det var med henri i gävlelaget, duktigt (y)
tog en dusch efter det "svettfyllda" spelet, men skönt var det måste jag säga.
vid fem cyklade vi ner till deras mormor och åt mat, matildan kom också!
sen blev det att spela boul, jag fattade inte särskilt mycket men det gick rätt bra ;)
resten av kvällen spenderades framför tvn med popcorn och såklart titta på wipeout,
men hann inte se klart hela eftersom jag skulle med bussen..
vann svensken? kommentera är ni gulliga.
men nu ska jag sova eftersom det är äckelskola imorn.. måste kämpa nu sista veckorna!
godnatt på er.

M <3

Kommentarer
Postat av: mia

sv: har du bloglovin då?:)

2009-05-04 @ 21:39:27
URL: http://mmmmiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0