m to the e to the d to the i to the a

för er som är lite tröga så står det media. annars well done.
rörlig bild är ett av de roligaste ämnena jag vet, men just det här projektet var inge vidare.
eller jo, men vi fick den sämsta uppgiften eller hur man säger.
vi ska göra ett slags repotage liknande inslag om ombyggnaden av stortorget.
då fanns det att välja mellan 4 saker hur man skulle göra det på: positivt, negativt, osanning och objektivt.
ja, de 3 första var ju lätt de roligaste alternativen och självklart drar jag objektivt på lottdragningen.
hur kul var det? vi fattade inte ens hur vi skulle göra. men det blev lättare när vi filmade nere på stan
idag under en timmes tid, i regn och kyla. burrrrrrrrr

sista lektionen som var svenska fick vi gå på föreläsning i mediasalen, en författare som hette
magnus nordin kom och berättade lite om sina böcker osv. ni som inte fattar vem han är,
har han t.ex skrivit prinsessan och mördaren om ni känner till den. kul att någon jävel avslöjade vem som var mördaren..
efteråt drog jag och linda ner på stan och tittade runt i några timmar, hittade smått och gott :)
men fick inget med mig hem. just nu när jag har pengar så fastnade jag inte för något, typiskt.
åkte hem och åt, och just nu är jag så jävla trött. fan om jag blir förkyld igen, det orkar jag verkligen inte.
gladare blir man ju precis inte av det otroligt äckliga vädret.
imorn blir det verkligen en motionsdag för mig.. gympa i skolan, tennis med familia och sen fotbollsträning.
tennisen och fotbollen är det bara en timmes mellanrum, men det ordnar nog sig.
och så ska jag ju träffa agnes imorn efter skolan, så otroligt längesen! tänk att man kan tappa kontakten
med så många under så kort tid...
men jag ser fram emot att få träffa henne :)
nu ska jag ta på mig tjockiskläder och gå ut och gå min vanliga runda, taha.
hjälp, jag låter som en old lady.
men nu ska jag ut i kylan, burr återigen.

 sötpaj!

Kommentarer
Postat av: mia

sv: j.j 'du vet vem. är på g med en annan. de är det som har hänt<3

2009-05-05 @ 20:16:36
URL: http://mmmmiiaa.blogg.se/
Postat av: malin

du är sötpotatis! :*

2009-05-05 @ 21:01:47
URL: http://malinolsson.webblogg.se/
Postat av: mia

sv: visste väl att de skulle komma.. men trodde inte att de skulle göra så hära ont..<3

2009-05-06 @ 23:23:40
URL: http://mmmmiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0