jävla skitäckel blablabla fula ord

träningen gick skit, i början gick det bra men sen så började låret göra ont igen,
och nu slog det rekord.. fy satan vad ont det gjorde.
alex (?) gjorde en skön stretch grej med mig och då blev det lite bättre, men då gick det verkligen inte att spela.
sprang där som en gammal tant utan rullator. fick stå i mål istället då tyckte tränarn, och då började jag frysa istället.
jippi. efter en lååång och jobbig cykeltur hem, duschade jag och smörjde in med linement. känns snäppet skönare nu iallafall :) slipper ju som sagt skola imorn för att åka ut till huset, och då skulle han ta med sig bandage
så kan jag sova med det, skönt.
men nu ska jag ta och sova, får sova lite längre än annars iallafall så det är ju finnemang!
blir ju som sagt häs imorn och sova där med min Martin.
på lördag taggar jag och ludvig för eurovision gubbar :D

 älsklingsrydén!

Kommentarer
Postat av: linda

ååååh!:)

älsklingSterran<3

2009-05-15 @ 22:26:48
URL: http://fettstarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0