i will send all my love to you


slapp skoldag idag, hade media hela förmiddagen och vi gjorde klart våran dokumentär.
sen var vi tydligen tvungna att gå på matten, för att han skulle ge tillbaka nationella prov och säga slutbetygen.
jag är väldigt väldigt förvånad över mitt resultat, VG på hela nationella och VG i slutbetyg! men grymt nöjd kan jag ju säga :) sen var det projektjobb kvar, vi filmade lite i klassrummet och så. 4 ton puder i ansiktet och världens finaste "fjortisrand" som det kallas. ett tjockt lager med idomin också naturligtvis. efter många skrattanfall fick vi ihop lite filmklipp, så åkte alla hem. när jag kom hem fick jag ingen glad nyhet, mamma kom in i köket och sa att mormor var på akuten för hjärtat.. usch, vilken jävla chock det blev :'( morfar har ringt och uppdaterat lite, så jag är lite lugnare nu. mamma åkte upp nyss för att hålla henne sällskap, det var ingen idé att jag följde med, för jag skulle bara sitta där och grina och inte kunna få fram ett ord. morfar sa att dom inte hittat nåt allvarligt än, så jag hoppas att allt går bra.  jag vet att du klarar det mormor <3
ikväll är det träning igen, istället för imorn. skönt att få tankarna på annat!






Kommentarer
Postat av: malin

haha johanna ;D

2009-05-26 @ 20:08:23
URL: http://malinolsson.webblogg.se/
Postat av: johanna

haha jag checkar om tuttarna är var kvar. det var dom.;)



men stackars lilla, hoppas det blir bättre!! <3

2009-05-26 @ 20:13:22
URL: http://johannaluggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0