jag hjärta helg

me loooooooooove weekends. det blev en snabb skoldag idag, först data på morgonen, publicerade min webbsida sen ingenting mer. gympa på gymnastikens hus, så jävla kul! fast hjulning var inte min grej kände jag ;)
hade träningsvärk som fan i armen som visade sig att vara tennisarm, hur kul är det på en skala 1 till.. 2?
gör så jävla ont. jävla skit!
nu sitter jag hemma hos mami och tittar på Vart fan är min revy! med såklart claes allan Magnus claesson Uggla :D
ikväll blir det lizziegirl och pauwi, och säkert fler folk?  som jag inte har träffat på hela veckan.. så det blir nice!





HÅLL UTKIK I BLOGGEN HÖRRNI, FÖR SNART KOMMER ETT VIDEOKLIPP!
en liten ledtråd: det är på Cassandra, min lillasyster. hahahaha

Kommentarer
Postat av: ludvig

mig har du inte träffat på hela veckan :D

2009-05-08 @ 16:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0