jag älskar't :)

fy fan vad skönt det var att träna igår. jobbigt men jävligt roligt!
förutom att jag fick en redig smäll på smalbenet och nu gör det väldigt väldigt ont. just när låret hade blivit bra,
men det är smällar man får ta ;) efter träningen stod liza där med moppen och väntade, och så gav hon förslaget att vi skulle åka till mcd och äta. det tackade jag verkligen inte nej till. ludvig kom dit också och gjorde oss sällskap :)
sen bar det av ut till huset, kallt som satan var det. då var det verkligen skönt att hoppa in i duschen när man kom dit en timme senare.
somnade gott runt två. vaknade runt tio idag och gick upp och åt frukost. passade cassandra nån timme sen åkte vi hem igen.
nu har jag tagit ett bad och fräschat upp mig för kvällen. ska fixa mig sen blir det att ta bussen ut till valbo to sofias place och käka tacos där med tjejerna! innan jag gör det ska jag försöka packa ner lite saker i lådor, familjen börjar att tömma lägenheten redan imorn. shit att det verkligen händer!
jaja, ha en trevlig kväll allihopa och förlåt för bildbristen, men bilder från kvällen kommer garanterat ;)

puss från en glad Josefine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0