I can still recall, our last summer

så var det lördag då, och den här dagen har varit seg. har absolut inte gjort någonting, men det är skönt det också.
passade på att prova familjens nya motionscykel, så med musik i lurarna blev det en rolig motionsövning ;) 
sen gjorde jag mig förtjänt av en skön dusch. nu sitter jag och smaskar i mig massa vindruvor samtidigt som jag packar upp kläderna och städar rummet litegrann.
och snart blir det grillat, muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuums! jag gillar.
senare ikväll ska jag vara med liza och mia, får se vad vi hittar på, något roligt förhoppningsvis ;)
But now I have to return to the cleaning. MVG-barn in english? skulle inte tro det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0