Hungry eyes

väldigt kort skoldag för mig idag! börja halv nio med spanska nationella, den muntliga delen med paula.
det kunde inte ha gått sämre för oss, höhö.. jag kunde inte ens säga några meningar, det blev bara 2-3 ord.
"mucho libros. lee libros. pelo es negro." bra jobbat asshole.
sen var det muntlig redovisning på engelska, jag pratade om "me, myself and tennis" töntigt, men ja.
darrade på rösten som en jävel, så det gick inge vidare.
ingen matematik, så dagen slutade klockan elva, muy bien! åkte ner på stan och mötte malin och lisa,
bytte min tröja till en mindre storlek sen åkte jag hem. satte mig framför tvn och käkade mat,
så stretcha jag mitt lår. känns mycket bättre nu som tur är, så jag chansar att det blir träning ikväll :)
annars frågade malin om jag ville följa med på bio med några brudar från klassen, men riktningen går mot
träningen.

imorn slipper jag skolan också, ska följa med ut till nya huset i mehedeby och vara barnvakt åt cassandra,
medan pappa och de andra målar och tapetserar haha :')  sen åker jag direkt ut till häs och sover hos Martin,
brittlouise ska färga slingor på mig då också, får hoppas att det kommer se bra ut ;)

om en timme kommer mamsen hem, och då ska vi förhoppningsvis åka och köpa slingor och nya leggings.
får väl vara extra hjälpsam och snäll som tack. får hoppas att hon är på bra humör annars då, haha
nu ska jag städa mitt rum för hundrade gången..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0