honey honey, nearly thrills me

det blev inte mycket sömn inatt, jävla skitgrej. men det var andra saker
som höll mig vaken också, men det var mycket trevligare.
försov mig en aning, men kom bara fem minuter försent!
bilden var seg som vanligt, hade varken spanska eller matte sen så det var ju bara att vänta.
stan ett tag med lisa och malin, sen tillbaka till skolan och vilade oss lite.
och så var det ju svenskaprov, det gick helt åt skogen kan jag ju tala om. lite roligt var det när man hörde jakobs
kurrande mage brevid sig. träffade anna och sara b på vägen hem, pratade om gamla minnen från björsjö,
skrattade så tårarna började krypa fram! fyfan vad roligt vi har haft tjejer ;)
kom hem och taggade för träning, men självklart är det en sen träning från 20:00-21:30.
SUG! menmen, det är bara att bita sig i läppen, ska antagligen springa innan så
det är ju bara två timmar kvar tills jag lär åka.. pöh
men nu ska jag ta min tid att städa upp i rummet, sen får vi se vad jag fördriver tiden med.

14 dagar kvar till flytt.

 bild från sista april

Kommentarer
Postat av: Malin

haha va kul med jakobs mage ;)

2009-05-11 @ 21:47:30
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0