HAPPY HAPPY HAPPY

som sagt var det ju tjejmiddag igår hos sofia i valbo, och jävlar vilken lång det var att gå!
minst 3-4 kilometer, hungrig som jag var, var jag väldigt ivrig på att äta så jag frågade minst 1000 gånger när vi var framme. vi lagade vegitarisk tacos iallafall, hur gott som helst! vi använde alltså quornfärs (?) istället för köttfärs,
men jag kände ingen direkt skillnad. efter mycket prat och skratt tog jag halv tio bussen in mot stan, Martin skulle sova hos mig :) han hoppade på bussen, så åkte vi hem till mig i bomhus. poppade popcorn och kollade på tv, så somnade vi.
vaknade runt tio idag och åt frukost, och i sista sekunden bestämde vi oss för att åka till city gross innan han skulle ta bussen hem. Älskling köpte chips och två askar vindruvor, och hygglig som han är fick jag en, haha ;) 
efteråt åkte han hem och jag till pappa, packade kläderna sen kom jimmy och hämtade mig. kom hem, bytte om osv sen åkte jag ner till stan och mötte ludvig :) gick runt ett tag där, och så blev det lätt mål på mcd. sällan vi säger jag bara!
aja, ikväll ska jag kolla på talang med joacim, eddy och hiller, väldigt trevligt :)

nu kommer lite bilder från gårdagen!

 malin är kär..

 miffo och sötceasar

 

 ni är guld tjejer. minus mig plus malin


Kommentarer
Postat av: malin

vi är ju bäst! :D

puss på oss alla! :*

2009-05-23 @ 00:02:34
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0