Flagg på första maj.

Det var en lyckad kväll igår måste jag säga. gick hem till liza runt sex igår,
så kom mia och paulina :) grillade gott kött med pommes, sallad och beasås mums!
lite senare gick vi upp till eddy där joacim, kristoffer, ellmer, jim, hiller och forsman var.
stannade där ett tag innan vi drog vidare till stan. träffade massa folk där,
och så drog vi vidare till åkermanskulle vid högskolan. mötte upp en full ludvig och maja ;)
träffade återigen massvis med folk och lite nya ansikten. 95 % av alla som kom fram
visste vem jag var på grund av Martin ;) haha, fast det var väl inte så konstigt eftersom
nästan alla var/vart solängsbarn. sen blev ludvig hungrig så det blev att cykla till max,
träffade mer folk där. folk överallt! och tack ludde för den söta hamburgaren, haha.
sveriges minsta lär det ha vart. så skjutsade han mig in till stan så åkte jag hem,
och då var det sängen som väntade! TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL :D

skönt att jag vaknade i hyffsad tid idag, packade och klädde på mig,
hämtade min väska hos liza. åkte ner på stan med ida :) längesen vi var med varandra nu..
åt nians underbara glass och njöt av värmen. köpte ett par nya fotbolls- skor och strumpor.
det behövdes efter blånaglarna jag fick av de andra. tog bussen hem till mamma,
så hämtade pappa mig. och igår fick jag ett mejl av furuvik, tyvärr fick jag inget jobb,
men så kan det vara. förhoppningsvis har jag ett på gång som jag nyss skickade in mitt CV till,
var säger jag inte än. senare ikväll blir det att träna fotboll igen, förhoppningsvis går det bättre
med nya skor. men bajs på min bollkontroll..

hade ni en trevlig valborgsmässoafton? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0