EUROVISION SONG CONTEST 2009 ikväll 21:00

tänker ni titta?

igår åkte vi till nya huset i mehedeby iallafall, fullt med lådor och skräp överallt men det hör väl till.
jag var ju barnvakt åt min lilla sötnos, dryg som attan men det stod jag ut med. det blåste kallt i princip hela tiden,
och jag var ju inte rätt klädd precis. men vid tvåtiden skjutsade pappa mig till hedesunda hem till brittlouise.
hon färgade slingor på mig och klippte topparna, så fikade vi och pratade om allt möjligt :)  trevligt trevligt.
när allt var klart så skjutsade hon mig hem till Martin.  åt god mat och spenderade resten av kvällen framför tv:n med isabell och henri och massa gott. somnade redan vi elva, trötta som vi var.
det kan ju vara förklaringen till att jag vaknade redan nio imorse, vad är det med mig? jag som var värsta sjusovaren haha. åt frukost och kollade på film, duschade sen bussen in till stan. skildes åt och han åkte till forsbacka till grabbarna och jag hem. nu ska jag packa kläder som jag ska ha i veckan hos pappa, så får vi se när dom kommer hem ikväll?
ska ändå hit igen sen och kolla på eurovision med ludvig, det blir nice +med massa flott :):)

så får vi se om solen och värmen håller i sig så kanske man kan ge sig ut och få lite lite lite färg!
tjingaling tingaling





 en del av huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0