depp för att det är måndag people?

NOOO WAY DET HÄR KALLAR VI TAGGGGGGGG .
smidiga josefine försover självklart sig och vaknar halv tio, missar hela bilden.
som förra måndagen då, fast då kom jag "bara" 40 minuter sent ;)
och såklart på spanskan hade vi nationella, hörförståelse. fatta typ 2 % av allting,
känns ju.. finnemang. chansade verkligen på alla frågor, och jag kan ju säga direkt att det blir IG.
synd om dig paula som får göra det nån dag här i veckan. men paula har det säkert mycket bättre nu
i stockholm där hon är på metallicakonserten.. avundsjuk? ja, lite då. eller ganska mycket. nästan
så jag bubblar över. men ja, så kan det vara.
och så var det ju träning idag också, LÖPNING!  2 varv runt rudsjön som är ungefär 4 km runt hela (!!)
och till min förvåning kunde jag springa runt hela utan att stanna. it's a miracle!
men miraklet sprack ju när min tå fuckade sig och jag orkade verkligen inte ett varv till..
så fortsatte det med situps, armhävningar, rygglyft och köret.  när träningen slutade straffade jag mig
lite grann och sprang nästan ett varv till runt och tog en liten genväg till bussen.
skapligt besviken blev man ju när man kom hem och det inte var 2½men som vanligt på sexan..
"tillbaka 11 maj"  STOR SUCK.
men nu måste jag göra klart min svenska analys, sen blir det sleep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0