CRUISING

jag och linnea hade jättemys, somnade gott till simpsons!
åt en mumsig frukost, sen gick jag hem.. ett kortvarigt besök, men det var nice ändå :)
nu har jag packat upp alla kläder från pappa, snark, hur orkar jag ta med nästan alla kläder egentligen?
nu ska jag ta en dusch och börja göra mig iordning så jag slipper stressa ikväll.
så blir det grillning också, mums. sen åker jag, liza, pauwi, eddy och hiller ner på cruisingen
och träffar folk. på kvällen ska Martin sova hos mig :):):) 
och jag har vart riktigt duktig den här veckan, har inte plattat håret sen i onsdagsmorgon!


  


ha en trevlig lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: linnea

loveyou joos!

2009-05-09 @ 21:53:38
URL: http://linneaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0