conclusion!

JAG HATAR ATT SPRINGA. en av mina största svagheter, fyfyfyfyfyfyfyfy vad jag hatar det.
och det var dagens gympalektion, springa springa springa i boulongern.
fick så himla ont i baksida lår, men det var bara från träningen sa jimpan iallafall..
mattenationella hade vi också, alla tyckte att VG och MVG frågorna var enkla, vet inte riktigt om jag håller med om den saken, men jag hoppas på ett G iallafall. självklart glömde jag rena trosor och sånt,
så jag fick åka hem, men det gjorde ju inget. hade tre timmars håltimme för spanskanationella, wiho
snart ska jag åka tillbaka till skolan för att ha engelska, och idag blev jag påmind om att vi ska redovisa
imorgon. har inte en aning om vad redovisningen ska handla om, det får bli något enkelt!

SNNNNAAAAAAARTTTT SOOOMMMMMMAAARRRRRLLLOOOOVVV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0