cinema cinema cinema

det var trevligt i valbo, men inte lika trevlig bussresa dit kan jag ju säga.
hittade INGENTING tråkigt nog. johan palm var där också, kändes som att jag fick ännu mer hörselskador
när man gick därifrån.. alla jävlar skrek som om dom aldrig sett en kille sjunga förr, gosh
och de flesta verkar tycka att hans bror är snyggare än honom, men enligt mig ser dom exakt likadana ut förutom hårfärgen. inte för att jag är så insatt, men iallafall ;)
käk på mcd blev det iallafall, gott gott. åkte ner till stan och köpte ben&jerry glass, muuumsss filibabba



 man lär ju bjuda på sig själv, haha

 herr persson


och snart tar jag bussen ner på stan, och vidare mot city gross med herr persson.
later on, så ska vi kolla om han har pengar på hans presentkort, då blir det bio isåfall ;)
natt på museet 2 blir det. höööööööööööörs

Kommentarer
Postat av: lindaR

är det martin :O ?

2009-05-24 @ 23:11:43
Postat av: linnea

söötis :D<3

2009-05-25 @ 00:54:31
URL: http://linneaaag.blogg.se/
Postat av: Carrå

"och de flesta verkar tycka att hans bror är snyggare än honom" .... jag känner mig träffad!

JAG SKA IALLAFALL GIFTA MIG MED HENRIK BARA SÅDU VEEEET.

och nu sitter jag här med exakt samma ben&jerry's, muhahah! nirre.

puss gullis

2009-05-25 @ 18:32:34
URL: http://carolinewieskes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0