äntligen!

äntligen något som kan göra mig glad den här veckan.
den här veckan har varit skit helt enkelt.
det kan verkligen vara svårt att vara glad ibland.
och idag bröt jag ihop, usch vad jag inte orkade. gick från spanskan med paula, mötte upp susanna vid vasa.
satte oss där i solen och bara pratade och smaska på magnum, hur skönt som helst.
åkte hem och åt macka, sen kom jimmy och hämtade mig. tennistime. skönt att få komma igång, känns som evigheter sen jag tränade. nu om fem minuter ska jag ta bussen till träningen, finally :)
och så efter träningen kommer lizziegirl och hämtar mig, så tar vi moppen ut till mehedeby, till nya huset och sover där.
första natten där, så jag är lite smått nervös. skönt att vara ledig imorn och på fredag iallafall, sova sova sova.


No, I won't share a tear, just long as you stand by me.


ha en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Carrå

hihih, SÄG TILL NÄR JAG SKA KOMMA IMORN!!

2009-05-20 @ 19:52:44
URL: http://carolinewieskes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0