Akon - Be With You

slapp dag i skolan som vanligt, gjorde projekt hela dagen och nu har vi bara en liten del kvar att spela in,
sen blir det redigering. kommer ta hundra år, eftersom vi har spelat in i över 1 ½ timme! menmen.

egentligen slutade vi tolv denna dag, men självklart var det orienteringseftermiddag i stigslund/sätra.
det var kyligt och regnet öste ner. riktigt blöt och fin var man när man gick i mål. jag, linda och malin sprang på lite mer än en timme, hoppas på ett VG för vi gjorde ju alla kontroller. pappa hämtade upp mig i stan för jag skulle lämna lägenhetsnycklarna, tänk.. aldrig mer vegagatan! känns så underbart skönt men, mehedeby? 4 mil bort från allt och alla.

var så jävla trött när jag kom hem, och hungrig som vanligt. smällde i mig massa mackor, sen skulle det bli stan med linnea, men hade verkligen ingen ork. men senare på kvällen åkte jag dit med mamma och eva, tjejkvällen på nian och flanör. träffade trevligt folk :) fick även nya skor, en slags blus och ett par shorts. åkte hem runt nio, tog en kvarting på motionscykeln också haha. nu måste jag packa till pappa, jag och carrå ska ju sova där i mehedeby imorn. jätteskönt att få träffa henne igen!

det blev ett sent inlägg men så kan det vara, godnatt och sov gott snyggingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0