27 maj

grattis mamma på födelsedagen! du är världens bästa. hoppas du njuter av spikmattan ;)
haha, usch det var det värsta jag nånsin sett, en jävla spikmatta, hur hård som helst. den verkade ha fler nackdelar än fördelar, "kan orsaka illamående, huvudvärk blabla.." och massa konstiga ord som jag inte förstod!

aja, det var en jätterolig skoldag idag. eller skoldag och skoldag, men okej. fortsatte att filma vår "sammanfattning" av Ett år på SPM. hade bara spanska, och där fick vi tillbaka nationella och slutbetyg. G på hör- och läsförståelse, och G- på muntliga. HAHAHA, jag hade inte väntat mig annat så ;) G totalt i hela kursen. men nu har jag och paula bestämt oss för att byta språk, om vi knappt klarade steg 3 i spanska, hur fan kommer vi klara steg 4? nejdu, det blir italienska eller franska för oss.
efter skolan åkte jag hem och städade rummet och så, sen kom mormor, morfar, håkan, ingela och adde. åt mat, så blev det tårta såklart. fyfan vad extra glad jag blev när jag träffade mormor. kramade sönder kändes det som, jag var så himla lättad. men nu ska jag ta en dusch innan jag lägger mig, brukar bli skapligt tröttare då.


Kommentarer
Postat av: amanda

fin blgg :)

2009-05-28 @ 14:19:15
URL: http://jagmanda.blogg.se/
Postat av: amanda

grattis till din mamma :)

2009-05-28 @ 19:45:00
URL: http://jagmanda.blogg.se/
Postat av: ludvig

vi har en spikmatta , det är det skönaste som finnns ;)

2009-05-29 @ 18:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0