wonderful weekend

hade varken tid eller ork för att skriva i bloggen i helgen, men det var det ju värt!
fredagen började med att jag, ludvig och maja åkte till stan sedan till köpis.
lookaround ett tag, sen blev det käk på ikea, mummmmmsis ;)
sen åkte alla hem till sitt. efter maten kom maja hit igen, hade ingen aning vad vi skulle göra
så det blev att sitta och dryga vid datan, prata om ditten och datten.
men det var trevligt ändå :) vid tolv gick vi ut och mötte eddy, emil och josefin.
pratade och planerade lite, hihi. så tog maja bussen hem och jag begav mig hemåt.

lördagen bestod för det mesta av städning, jag var duktig_tjej och hjälpte till.
ja och mitt rum behövdes fräschas upp lite kan jag tala om.
så fick jag verkligen jätteont i magen/ryggen och mådde illa som en jävla gris, låg i soffan ett tag
med värmekudden på magen plus ipren. då blev det efter ett tag mycket bättre.
badade och gjorde mig klar, sen kom lundgren's! :)
eller ja, älskling, mia och stefan! åt middag och pratade. lite senare kom matilda,
och så kollade vi på Patrik 1,5 nere hos mig och åt gott. dock var jag lite missnöjd med filmen,
inte alls lika bra som jag väntade mig. åh just ja, jag fick presenter också :o :')
ett slags fat med stenar och stora ljus av mia, stefan och älsk, precis vad jag behövde för att piffa upp rummet hihi.
av matilda och isabell fick jag ett linne, skiiiiiitnice var det och som tur var passade det ;) tack allihopa!
vid tolv följde jag och älsk dom till bussen, sen gick vi in igen. kollade klart på young people fucking
för andra gången haha, sjuk film. sen gick vi och la oss :)

denna söndagsmorgon vaknade vi runt tio, gick upp och åt frukost ochså vidare.
cyklade ner till matöppet och köpte chokladpudding och chokladbollar.
så fick jag sådär ont i magen igen, som igår dock lite mindre ont. fast det blev bättre.
följde med han till bussen så hem igen. åt hemgjord pizza och kollade på
den rätte för rosing (?) med mami och jimpan. nu sitter jag härnere och skriver på min engelskadagbok,
vilket inte går som en dans. men det går framåt nu iallafall.
aja, nu ska jag återgå till skrivandet.

 :( slut på lovet och nya tag till skolan!

 imorgon ses vi brudar

Kommentarer
Postat av: malin

ja om en kvart ses vi på spanskan! ;D

2009-03-02 @ 10:45:24
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0