VECKANS SÄMSTA DAG! håll med?

usch, hatar verkligen söndagar! framförallt tänker jag: skola imorgon..
aja, nu om gårdagen. satt här och dega vid datan,
så kommer jimpan och säger att vi ska åka och kolla på en ny dator till mig. wiho
det blev en köpt iallafall, och den är bättre än den gamla så det var ju bra :)
nu är det bara trådlöst internet som ska fixas, så snart kommer bror hit och fixar det, great.
sen ska vi föra över alla dokument och bilder till den datan, jag vill ju ha dom kvar ofcourse.

aja, fixade mig och runt sex gick jag hem till lizziegirl och lagade mat, sen kom angelika och petra.
vi fyra åt gott kött med pommes! ovanligt ;) sen runt åtta började det komma massa bomhusbarn,
sjöng och hade jättetrevligt. tog tiobussen till stan, mötte upp daniel och hans kompisar.
så försvann dom mot andersberg, jag och liza gick till subway för att vänta in pauwi.
världens äckligaste o´boy drack vi, tvi.. mötte upp pauwi och tog bussen till andersberg.
då blev det massa krångel pga bråk osv. slutade med att vi tog tio i två bussen till stan,
köpte med mat och till liza igen.. kom hem runt tretiden och somnade kanske halv fem, slitna jävlar!
vaknade i skaplig tid idag, åt frukost sen vandrade jag hemåt.
när man kom hem blev det ett bad, det behövde jag verkligen!
har ingen aning om vad jag ska göra idag, skönt att ta dagen som den kommer bara :)
hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0