världens sämsta ämne.

fan vad jag hatar datakunskap, finns nog inte många saker jag hatar mer.
framförallt när man fattar noll och lär gå på extra lektioner, fan heller!
men jag måste, jag ska ha G annars får jag damp.
räcker det inte med lite utlärning av photoshop och annat shit? hur många gånger i sitt liv
kommer man ha nytta med att göra en webbsida? inte många gånger, enligt mig iallafall.
aja, nu ska jag inte vara übersur, det är ju faktiskt fredag! :) och idag ska jag äntligen träffa min älskling.
blir myskväll hos mig, och så sover han över. längtar som fan.
kära gode gud om du nu finns, låt denna jävla lektion vara över snart!
aja, nu ska jag inte slösa tid på det här och faktiskt försöka jobba och vara happy.
SUG OCH SVÄLJ TREVLIG HELG

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0